Компанія IMAX має намір зайнятися власним кіновиробництвом і створенням іншого контенту, щоб не упускати вигоду під час так званого "низького сезону". Як повідомляє видання The Wrap, про це розповів глава канадської компанії Грег Фостер на конференції Media, Communications and Entertainment в Лос-Анджелесі.
Як приклад Фостер привів серпень 2015, коли в світовому прокаті не було блокбастерів, що приносять значний прибуток. "У нас було три-чотири тижні упущеної вигоди", - сказав глава IMAX. За його словами, IMAX має намір "представляти споживачам розважальний контент вищої якості не менше 52 тижнів у році". "Якщо для цього нам буде потрібно освоїти власне виробництво, ми будемо раді зробити це", - додав Грег Фостер.
Відзначимо, що 2015 рік був надзвичайно успішний для IMAX. У мережі кінотеатрів демонструвалися найкасовіші кінопроекти року, серед яких "Світ Юрського періоду" і "Месники 2: Ера Альтрона". Дохід компанії виріс на 83 відсотка в порівнянні з попереднім роком.
Наприкінці 2015 року в IMAX буде ще один важливий реліз - "Зоряні війни: Епізод 7 - Пробудження Сили". Раніше повідомлялося, що компанія надасть картині всі свої екрани в Північній Америці і за її межами.